HTML

cangacica cuccai

szaisztok! ez a blog azért jött létre, hogy első kézből informáljalak titeket, mi történik a cangásvilágban. Persze nem csak a felvonulásokról, kivonulásokról, kirándulásokról, de koncertekről, bulikról és minden aktuális dologról is beszámolok ám! És aki még néha bejegyez majd, a drága, egyetlen "majdnemjegyesem", flyingspeader husi! (akivel tegnap voltunk MÁSFÉL évesek, huhúúú)

Friss topikok

Linkblog

2009.05.14. 03:22 cangacica

Amíg...

Nah, amíg nem linkelem be a legújabb videómat (mert hibásan töltötte fel a rendszer...pfff), kis, rövid helyzetjelentés:

A térdemet valszeg meg kell műteni...para. álítólag nem lesz rosszabb utána, viszont nem fognak altatni.(jáááj) csak azt remélem fogok tudni talán bicózni térdfájás nélkül, persze így is nagyon kell majd vigyáznom. Szóval ez van. szerencsére sokat vígasztalnak meg tényleg nem lehet mit tenni. szóval most itthoni programok...

Főztem pl. Képzeljétek el! Végre nem pizzát kajáltunk meg melegszenyát!:D Csináltam egészen magamtól gombás spagettit, meglepi volt és tök jól sikerült ahhoz képest, h most csináltam először ezt a fajtát! Most úgy döntöttem kicsit vegetáriánus leszek, csak Áki meg nagyon nem szerette a gombát...nem is tudtam, hogy ennyire kész. A pasik amúgy sokkal finnyásabbak, mint a lányok, ezt már Borcsával megtárgyaltuk. Pedig ez így nem mehet tovább. Most, h többet vagyunk itthon hozzá kell szokni a házikosztomhoz meg nekem is a háziasszonykodáshoz:P Szerencsére Pufin cicán is látszik, hogy csajszinak született(nem tudom, mondjuk macskáknál, h van ez), de ő pl. már egész sok mindent eszik. Mindenbe beleszagol vagy belenyalogat, most kedvence a tejbe áztatott száraztáp, de a tejszínes gombát is szerette...tündér az a dög. meg az allergiám sem jött még ki tőle. Ki lehet nőni a macskaszőr allergiát? Úgy tűik nekem ez is sikerült:D Mostanában rászoktam, hogy vele dumálok...mármint Pufinnal. egész jó társaság!:)

Ja és ízelítőnek:DDD

 

 

 -majdnem ilyen az új hajam! és pont így néznek rám az emberek az utcán:P ...csak futni nem tudok ennyire. nah, töltöm a videót.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://cangasztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr61120592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása