HTML

cangacica cuccai

szaisztok! ez a blog azért jött létre, hogy első kézből informáljalak titeket, mi történik a cangásvilágban. Persze nem csak a felvonulásokról, kivonulásokról, kirándulásokról, de koncertekről, bulikról és minden aktuális dologról is beszámolok ám! És aki még néha bejegyez majd, a drága, egyetlen "majdnemjegyesem", flyingspeader husi! (akivel tegnap voltunk MÁSFÉL évesek, huhúúú)

Friss topikok

Linkblog

2009.05.28. 19:42 cangacica

bicózás helyett tanulás:(

Off: megfogadtam, hogy nem mondom, de tényleg jó rég nem írtam, ez annak köszönhető, hogy mostanában sok a vizsga és megfogadtam, hogy tanulok rájuk. A legnehezebbeket hagytam legutóljára, pl. a törit, de a gazdaság már megvolt, 3-as, aminek azért örülök, mert legalább túl vagyok rajta. Szerencsére a csoptársak szorgalmasan küldika  tételeket, emg én is dolgozgatom ki a magamét. Izgi...Szóval valahogy így nyár elején eminden nagyon zsufi lett, de ne aggódjatok nem adtam fel. Pl. videózgatok meg minden, már csak vágni kéne nekiáéllnom, de hát az mindig a legnehezebb:DD

Elkezdtem szervezni (egyelőre csak barátikörben) egy olyan bicós csapatot, akikkel egész nyáron, rendszeresen el tudunk menni kirándulni, chillezni. Amikor épp nem fesztiválozunk, ugye;) de persze Ozorára is bicózni kéne, ehhez társakat keresek!!!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://cangasztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr351149609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása